Mijn goede voornemens voor 2014

Gelukkig nieuwjaar tantes! Na al dat feesten en (te veel) eten is het voor mij weer tijd om een beetje gezonder en bewuster te gaan leven. En zeg nou zelf, wat is een beter moment om te beginnen met die goede voornemens dan in het begin van het nieuwe jaar?

 

 

1. Sit-ups en boswandelingen

Vaak breng ik een groot gedeelte van de dag door op een stoel. Daarom staat bij mij op nr. 1 op het lijstje goede voornemens: meer bewegen! Een goede manier om dat vol te houden is voor mij om vaste tijden in te plannen voor de sportschool. Verder wil ik me niet alleen uitsloven tijdens de groepslessen, maar ook vaker de fiets pakken, regelmatig een boswandeling maken en actief meespelen met mijn neefje en nichtje op de Wii.

2. Gezonder koken

Hoewel ik op zich al best gezond eet, maak ik vaak iets lekkers (en niet zo gezonds) klaar als mijn nichtje of neefje op bezoek komen. Ik verwen ze nu eenmaal graag… Gelukkig zijn er ook genoeg recepten die lekker én gezond zijn. Kun jij ook wel wat inspiratie gebruiken? De site superhealthykids.com is een walhalla voor gezonde recepten speciaal voor kids.

3. Meer kaartjes sturen

Ik moet eerlijk bekennen in 2013 wel eens verjaardag ben vergeten en laks was met het sturen van een kaartjes. Gelukkig is de redding voor mij nabij: de app Notiss. Hierin voer je momenten die belangrijk zijn, zoals de eerste schooldag van je nichtje, de geboorte van je neefje, of de datum waarop je met de hele familie naar de Efteling gaat. Notiss herinnert je vervolgens aan die momenten. Handig!


Ik ben benieuwd, heb jij ook goede voornemens voor 2014?

 

Tags: , , , , , , ,

Related Posts

by
Previous Post Next Post

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

0 shares
Spring naar werkbalk